


Cumpărătorii de azi, prinşi în ritmul alert al secolului XXI, apreciază posibilitatea de a se relaxa şi a se bucura de terapie prin cumpărături. Această căutare a bunăstării, la care se adaugă faptul că persoanele care se simt confortabil petrec mai mult timp în magazine şi cumpără mai mult, a fost observată de mult timp de lanţul de magazine de îmbrăcăminte JBC. De fapt, în ultimii ani, JBC a colaborat îndeaproape cu Daikin pentru a furniza nivelul potrivit de climatizare şi confort în toate magazinele sale.
În ultima vreme, în demersul său de a optimiza şi mai mult costurile, JBC şi Daikin au derulat un test la faţa locului, conceput pentru a evalua câştigurile potenţiale generate de tehnologia VRT (temperatura variabilă a agentului frigorific). Rezultatele testului au fost mai mult decât concludente.
„Păstrarea unui climat confortabil în magazin este crucială pentru satisfacţia şi fidelizarea clienţilor.”
- Gert Laeveren, JBC
Tehnologia VRT pusă la încercare
Pentru a obţine o comparaţie precisă a costurilor de funcţionare şi a nivelurilor de confort ale tehnologiei VRT, s-au utilizat două unităţi exterioare Sky Air identice, fiecare fiind conectată la sistemul unic Daikin cu casetă cu jet circular.
Unul din sistemele testate a fost echipat cu tehnologia VRT de la Daikin, care echilibrează temperatura agentului frigorific pentru a o corela cu sarcina reală din cameră, în timp ce al doilea sistem nu a avut funcţia VRT activată. Pentru a garanta timpii şi setările de funcţionare identice pentru a putea efectua o comparaţie precisă, cele două unităţi au fost conectate la aceeaşi telecomandă, având aceleaşi valori pentru temperatura camerei, viteza ventilatorului şi debitul de aer.
Ambele unităţi exterioare Sky Air au fost conectate la câte un contor de energie pentru a măsura precis consumul real de energie. Aceste date au fost colectate pentru fiecare minut din zi, începând din iunie 2017 până în mai 2018. Citirile continue au fost monitorizare şi raportate la distanţă utilizând Daikin Cloud Service.

Costuri mai scăzute, confort îmbunătăţit

Unitatea cu VRT activată a avut rezultate considerabil mai bune în ceea ce priveşte consumul de energie şi confortul, atât pentru clienţi, cât şi pentru personal.
Din punct de vedere al eficienţei energetice, sistemul cu VRT a consumat cu 21% mai puţină energie în condiţii de climat temperat, înregistrând economii anuale de 14%. Dacă înmulţim această cifră cu numărul total de magazine JBC, observăm economiile substanţiale de costuri de funcţionare pe care le poate realiza JBC prin utilizarea tehnologiei VRT, la care se adaugă confortul clienţilor în timpul cumpărăturilor şi beneficiile pentru mediu.
Află mai multe
-
JBC Vilvoorde Case study DEUEN18-031PDF | 1.19MB