Career_Banner_950x460px-4.jpg

Fă cunoștință cu echipa

Ești pregătit să deschizi noi drumuri alături de noi? Atunci aplică la Daikin Central Europe.

Your Daikin World Trainings Center.jpg

Potrivire perfectă

Lucrăm la nivel internațional. Așadar, nu este o surpriză că engleza este limba noastră comună pentru afaceri. Desigur, cu clienții noștri și în cadrul echipelor noastre vorbim și în limbile native.

La Daikin Central Europe, suntem oameni cu pregătiri profesionale versatile: de la managementul de produs la logistică, de la marketing la managementul experienței clienților, de la știința datelor la resurse umane, de la finanțe și control de gestiune la controlul creditelor. Deoarece compania noastră crește rapid, suntem destul de siguri că există o oportunitate care te așteaptă. Dorești să lucrezi îndeaproape cu clienții? Minunat, atunci ar trebui să aplici la una dintre pozițiile vacanțe din echipele noastre de Vânzări și Service din una din cele 16 piețe din Europa Centrală și de Est sau la sediul nostru central.

Oameni interesanți cu minți grozave

Alina-Maria-Sandu-opt.jpg

Alina-Maria Sandu

Environmental Readiness Officer

Lucrez în Daikin din 2006 și, când privesc în urmă, nu știu când au trecut 15 ani. Ce mi-a oferit și îmi oferă în continuare Daikin?

În primul rând, foarte important pentru mine este mediul de lucru, iar în Daikin este așa cum îmi doresc. Colegii, managementul deschis, modul de lucru, suportul echipei îmi dau energie.

La fel de importantă este și posibilitatea dezvoltării mele profesionale.

După 14 ani în cadrul departamentului de Credit Control, unde evaluarea rapidă a posibilelor riscuri, orientarea către acțiuni imediate, adaptarea, acuratețea în comunicarea internă și externă și-au pus amprenta asupra mea, dezvoltându-mi competențe importante, mi s-a oferit oportunitatea de a schimbă rolul în companie.

De 6 luni sunt Environmental Research Officer. Sunt mândră de noul rol în companie, pentru că îmi oferă ocazia de a fi ambasadorul direcției noastre strategice „Act with Environment în mind”, care reflectă misiunea Daikin de a reduce impactului asupra mediului.

Anca Cristea

Key Account Sales Coordinator

M-am alăturat echipei Daikin România în anul 2016, moment în care aveam deja doisprezece ani de experiență. Am găsit aici un mediu de lucru plăcut și dinamic, în care creativitatea este încurajată, la fel ca și dezvoltarea individuală a fiecărui angajat. Provocările nu au fost puține dar m-am bucurat, de fiecare dată, de sprijinul colegilor și al superiorilor direcți, dovadă a deschiderii și a spiritului de echipă care guvernează activitățile curente ale firmei. Creștem împreună, facem față provocărilor și, când este cazul, ne distrăm împreună, toate la superlativ. Pentru mulți, echilibrul între viața profesională și cea personală este greu de găsit dar, lucrând la Daikin, acest deziderat devine mai tangibil.

 

Anca Cristea.jpg
Ioana-Barbu-opt.jpg

Ioana Barbu

Consumer Experience Supervisor

Călătoria mea în Daikin a început în 2018 în rolul de Consumer Experience Specialist. Am avut șansa de a da viață acestui rol, fiind prima poziție de acest fel din organizație. Ulterior, Daikin mi-a oferit oportunitatea programului de studiu internațional “Daikin Sales Academy”, desfășurat la Viena pe o perioadă de 2 ani. În cadrul acestui program, dar și datorită proiectelor în care am fost implicată, am dobândit noi abilități, evoluând atât profesional, cât și personal.

Astăzi, la 4 ani distanță, din rolul de Consumer Experience Supervisor, coordonez o echipă alături de care am pus bazele unui departament de Consumer Experience, creat pentru a le oferi clienților noștri servicii și experiențe de interacțiune și de cumpărare pozitive, menite să le îndeplinească așteptările pe care le au de la un Brand Premium.

Așadar, Daikin România este o companie care are în centrul preocupărilor sale dezvoltarea oamenilor care fac parte din echipă, satisfacția clienților și inovația. La Daikin vei găsi profesioniști pasionați, dornici să te sprijine, și multe oportunități de învățare și dezvoltare.

Olimpia Iordan

Residential Supervisor

În anul 2016 am decis să fac o schimbare în viața mea profesională, aveam nevoie de un mediu performant în care să mă pot dezvolta, iar Daikin a fost acea companie care mi-a oferit această șansă. Dezvoltarea mea a survenit atât din lucrul zilnic cu echipa Daikin, toți oameni foarte pregătiți cu care îmi face plăcere să lucrez, cât și din programele de pregătire tehnică și de aptitudini în care Daikin m-a implicat de-a lungul anilor. În Daikin nu am găsit colegi, ci prieteni, zâmbete și multă dăruire.

Daikin este o companie mereu în schimbare și adaptată noilor tendințe, ceea ce are un impact constant în evoluția mea. Mi-am început cariera în Daikin ocupând rolul de Key Account Responsible, iar apoi mi s-a oferit oportunitatea de a prelua responsabilitățile segmentului de business rezidențial, o provocare mare pe care am acceptat-o în urma cu doi ani și care se derulează și în prezent.

În afara jobului: Sunt o persoană activă, prefer să-mi umplu timpul liber cu activități sportive. Îmi place să schiez, să înot, să practic yoga. La bază sunt un explorator, iar asta mă conduce la studiu și în timpul liber. Îmi place să fiu informată, să citesc și să descopăr cât mai în detaliu orice lucru care îmi trezește interes.

 

 

Olimpia-Iordan-opt.jpg
Stefan Deju.jpg

Ștefan Deju

Service Engineer

Încă din anul 2000, când am luat contact prima dată cu echipamentele DAIKIN, am simțit echipa de profesioniști ce susține acest brand.

În 2021, când mi s-a oferit ocazia de a mă alătura echipei de service DAIKIN ROMANIA, nu m-am gândit decât la oportunitatea de a lucra într-o companie globală, care îți pune la dispoziție accesul la documentație si informații specifice din domeniul de activitate – cel al incălzirii, în cazul meu.

După doar 1 an de activitate, pot să susțin cu și mai multă fermitate cele exprimate mai sus, dar si faptul că in DAIKIN ești apreciat la justa ta valoare si poți contribui la dezvoltarea/ îmbunătățirea echipamentelor prin comunicarea și colaborarea pe care o ai în mod direct cu colegii din departamentele de producție, respectiv controlul calității.

FIECARE ZI ESTE O NOUĂ PROVOCARE, PE CARE O SAVUREZ DIN PLIN.

Vlad Ciucheş

User Experience Specialist

Lucrez la Daikin din 2020, când am inceput ca şi Trainee în cadrul departamentului Tehnical Customer Service. După multe schimbări ale rolului meu, pot spune că Daikin oferă numeroase oportunităţi pentru dezvoltare, care m-au ajutat să cresc din punct de vedere profesional şi să mă descopăr. Cei mai importanţi factori care contribuie la acest aspect sunt provocările constante care apar datorită adaptării permanente a organizaţiei, oamenii din echipă care îţi oferă mereu sprijinul de care ai nevoie şi managementul care fructifică valorile tale şi pune accent pe ceea ce tu îţi doreşti să faci.

 

Vlad-Ciuches-opt.jpg

Nu găsești un loc de muncă care te provoacă?

Suntem bucuroși să primim CV-ul tău ca aplicație spontană. Căutăm întotdeauna talente noi și profesioniști!

jobs@daikin.ro

HowCoolIsThat.jpg