Încălzirea/răcirea spațiului
Funcțiile produsului
- Monitorizează și controlează clădirea indiferent unde te afli prin Daikin Cloud Service
- Gestionează mai multe locații. Conceptul modular permite cloudului să crească odată cu afacerea ta
- Vizualizează consumul de energie și valoarea de referință între diferite locații pentru a reduce costurile implicate de consumul de energie
- Beneficiază de asistență pentru diagnosticare la distanță pentru a crește durata de viață a sistemului
- Întreținere predictivă pentru a preveni defecțiunile
- Instalatorul sau managerul tehnic se poate conecta de la distanță la locație în cazul unor defecțiuni pentru a efectua prima depanare
- Daikin Cloud Service necesită un abonament. Pentru mai multe informații, contactează reprezentantul local de vânzări.
Beneficii pentru partenerii de service
- Economisește timp și bani: Poți acorda suport clienților de la distanță pentru majoritatea necesităților lor fără a face o vizită la fața locului (fără costuri de deplasare și cu economie de timp).
- Rezolvarea primei probleme: Întrucât cunoști codurile de eroare și datele privind starea produsului, poți vizita clientul cu piesele de schimb corecte și poți rezolva problema la prima vizită.
- Loialitate: Poți oferi sfaturi clienților pentru a utiliza produsele mai eficient și mai convenabil. Acest lucru va intensifica interacțiunea pe care o ai cu clienții. Datorită panoului de alarmă, poți apela clientul pentru a rezolva problemele implicate de produs, înainte de a fi apelat de client.
Avantaje pentru utilizatorii finali
- Asistență avansată de la distanță pentru utilizarea convenabilă (poți economisi timp în loc să aștepți programarea).
- Monitorizează sistemul pentru a vedea dacă este sigur din punct de vedere operațional, cu ajutorul tehnicienilor cu înaltă calificare.
- Analiza erorilor de la distanță și abordarea proactivă pentru remedierea erorilor.
- Configurare de urgență pentru o funcționare continuă.
Notificare de eroare și mai multe setări de instalare (20 de setări pentru încălzire și 16 setări pentru aerul condiționat rezidențial) pentru asistență de la distanță prin aplicația SBM Pro și e-care
Din portalul profesional, instalatorii pot activa monitorizarea de la distanță, care le permite să supravegheze instalarea pe mai mulți parametri, din locația lor. Aceștia vor primi o notificare automată în cazul în care există ceva în neregulă cu instalarea. Prin schimbarea anumitor setări, îți pot îmbunătăți confortul imediat. Datorită acestor caracteristici noi, poți economisi timp și poți obține un suport mai bun.

Zona principală și zona suplimentară (LWT = temperatura apei de ieșire)
Apă caldă menajeră
Cameră (RT = temperatura ambiantă a camerei)
Instalator - Remedierea erorii