„În cifra de afaceri obținută în anul financiar 2016, ponderea proiectelor din segmentul comercial a rămas superioară segmentului rezidențial, soluțiile Daikin echipând clădiri de birouri, rețele de hypermarketuri, stadioane și hoteluri din întreaga țară. Pe de altă parte, ținând cont de vânzările gamei BLUEVOLUTION lansată anul trecut, care ocupă 30% din vânzările gamei de produse high-end, observăm un trend foarte accentuat de creștere și în segmentul rezidențial. Această creștere se datorează, în principal, procesului de educare și conștientizare a clienților asupra efectelor nocive ale agenților frigorifici cu potențial de încălzire globală ridicat și asupra eficienței energetice crescute a echipamentelor moderne”, a declarat Daniel Vasile, Managing Director Daikin România.
Pe lângă proiectele din gama rezidenţială, cum sunt ansamblurile Cişmigiu House şi Sun Flower sau hotelurile Narcis (Venus) şi Diana (Olimp), pe segmentul comercial Daikin a echipat multe investiţii reprezentative. Hotel Hilton din Bucureşti, benzinăriile OMV, birourile Timpuri Noi, Central Business Plaza Cluj, One Herăstrău Park Bucureşti, Oregon Parl, LIDL Offices, stadionul din Tţrgu Mureş fiind doar căteva dintre cele mai importante proiecte realizate în 2016.
Implicat activ în educarea viitorilor specialişti prin cursuri şi seminarii organizate împreună cu universităţile tehnice de profil, anul acesta Daikin a mers mai departe şi a realizat de curând un proiect de recondiţionare completă a unei săli din cadrul Universităţii Tehnice de Construcţii Bucureşti. "Facultatea de Inginerie a Instalaţiilor din Bucureşti este una dintre cele mai importante universităţi din România, dar, din păcate, a fost uitată atunci când vine vorba de modernizarea ei. De aceea, ne-am oferit suportul facultăţii şi am transformat complet una dintre cele mai vechi săli din universitate: de la mobilier nou, iluminat, echipament multimedia modern, până la parchet, tablă şi geamuri. Desigur, sala este dotată cu sisteme de climatizare Daikin funcţionale, care sunt folosite şi în scop educaţional", a adăugat directorul companiei.

Valoarea acestei sponsorizări depășește 30.000 euro.
Anul acesta, Daikin își propune consolidarea gamei BLUEVOLUTION cu agent frigorific R32, prin adăugarea unui echipament nou din gama Confort, FTXP-K3/RXP-K3, orientat spre cel mai bun raport funcționalitate/preț, precum și a unor unități interioare, una de pardoseală FVXM-F și una necarcasată pentru tubulatura FDXM-F3, conectabile atât la sisteme tip pereche, cât și la cele tip Multi. Noutatea absolută o reprezintă sistemul Multi Hibrid din gama BLUEVOLUTION, un sistem complet, care asigură răcirea, încălzirea și prepararea apei calde menajere, ce folosește atât energia electrică, cât și gazul natural, fiind ușor de instalat și controlat prin intermediul aplicației Online Controller, cunoscută deja de utilizatorii soluțiilor Daikin.
"Revolţia BLUEVOLUTION" ajunge în 2017 şi în segmentul comercial, odată cu noua gamă Daikin Skz AIr Seria A, ce oferă flexibilitate sporită în instalare, un domeniu de operare extins, tehnologia VRT (control variabil al temperaturii de vaporizare), control online intuitiv, totul în condiţiile celor mai ridicate eficienţe din industrie.
Planurile pentru acest an urmăresc misiunea companiei, aceea de a oferi în permanență cele mai avansate tehnologii și soluții pentru a atinge un nivel maxim al eficienței și confortului. „Ne dorim să le oferim clienților noștri experiențe unice și relevante printr-o gamă de produse și servicii care depășesc cele mai exigente așteptări. În acest fel, ne propunem să fim mai mult decât cel mai bun furnizor de soluții HVAC și să devenim cel mai dorit partener pentru toți clienții noștri”, a declarat Daniel Vasile.
Pe lângă furnizarea echipamentelor cu impact redus asupra mediului, Daikin continuă să susțină inițiativele de protecție a naturii. În această vară lansează campania de responsabilitate socială „Plantăm aer!”, având ca obiectiv plantarea a cel puțin 10.000 de copaci în zonele afectate din România. Mecanismul campaniei constă în plantarea unui copac pentru vânzarea fiecărui echipament de aer condiționat din gama rezidențială. Astfel, clienții din gama rezidențială pot contribui la un viitor mai verde, având ocazia să participe și la acțiunea de plantare din luna noiembrie, organizată de Daikin în colaborare cu Asociația EcoAssi
Mai multe detalii despre campanie sunt disponbile pe www.plantamaer.ro .
Despre Daikin
La nivel global, compania DAIKIN este prezentă în peste 145 de țări, având peste 60.000 de angajați în cele 86 de fabrici. Cu o experiență de peste 90 de ani în proiectarea și fabricarea de tehnologii de încălzire și răcire, Daikin este lider de piață în tehnologia pompelor de căldură, fiind renumit pentru abordarea sa inovatoare în ceea ce privește dezvoltarea de produse, precum și pentru calitatea de neegalat și versatilitatea soluțiilor sale integrate. De altfel, Daikin a lansat în 2014 prima generație de produse pentru segmentul rezidențial care folosesc exclusiv agentul frigorific R32. Daikin VRV și Daikin Altherma sunt cele mai vândute sisteme de pompe de căldură în Europa, cu peste 500.000 de sisteme livrate până în prezent.
În Europa compania are aproximativ 5.500 de angajați şi 14 fabrici de producție cu sediul în Belgia, Republica Cehă, Franța, Germania, Olanda, Italia, Turcia, Marea Britanie şi Spania.
Daikin este pe piața din România din 1994, având în prezent peste 30 de angajați și o rețea complexă de distribuitori, axați pe soluții comerciale, industriale și rezidențial