Skip to main content

Încerc să actualizez firmware-ul din gateway-ul de rețea, dar acest lucru eșuează. Ce pot să fac acum?

Gateway-ul de rețea nu permite actualizări simultane de firmware, verifică dacă tu ești singura persoană care încearcă actualizarea firmeware-ului.

Dacă o actualizare se întrerupe la jumătatea procesului (de ex., prin oprirea forțată a aplicației), va trebui să aștepți cel puțin 20 de minute înainte de a efectua o nouă încercare.

Când actualizările eșuează, repornește gateway-ul de rețea. Dacă problema persistă, contactează instalatorul sau departamentul de service Daikin.

Află mai multe detalii

Ai nevoie de suport?

Vrei să iei legătura cu noi?

Află mai multe detalii

Ai nevoie de suport?

Vrei să iei legătura cu noi?

Află mai multe detalii

Ai nevoie de suport?

Vrei să iei legătura cu noi?

Vrei să iei legătura cu noi?

Citeşte blog-ul nostru

Inspiră-te din referințe