Încerc să adaug unități la contul meu, dar aplicația Daikin Residential Controller nu găsește niciuna. Ce pot să fac acum?

Verifică dacă dispozitivul mobil este conectat la aceeași rețea la care este conectată unitatea. De asemenea, îți recomandăm să limitezi echipamentul de rețea dintre dispozitivul mobil și unitate, deoarece acest lucru poate împiedica descoperirea.

7_1.jpg

Aplicația utilizează mDNS (Bonjour/ZeroConf) pentru a descoperi unitatea. În cazuri rare, dispozitivele mobile cu Android nu pot descoperi unitățile. Asigură-te că dispozitivele Android au cele mai recente actualizări de SO instalate, apoi repornește-le și verifică din nou.

7_2.jpg
7_3.jpg

Dacă această soluție nu rezolvă problema, încearcă să adaugi unități introducând manual în aplicație adresa IP a gateway-ului de rețea. Cu toate acestea, încearcă această soluție numai dacă descoperirea automată nu funcționează.

În aplicație, efectuează următoarele:

1) Accesează „Adăugare dispozitiv”.

2) Selectează meniul suprapus din colțul din dreapta sus.

3) Introdu adresa IP a gateway-ului de rețea (de ex, se poate găsi în lista DHCP a routerului).

4) Confirmă.

Dacă ai introdus adresa IP corectă, aplicația va găsi unitățile în acest moment.

7_4.png
7_6.png

Dacă adresa pe care ai introdus-o nu produce niciun rezultat, treci la următorul ecran.

7_8.jpg

Dacă toate acțiunile eșuează, verifică dacă routerul și dispozitivul mobil acceptă utilizarea WebSocket.

Poți verifica acest lucru accesând:

Dacă testul eșuează, verifică la producătorii dispozitivului mobil/routerului modul în care WebSocket este acceptat.

Dacă WebSocket este acceptat, repornește gateway-ul de rețea al unității, routerul și dispozitivul mobil și încearcă din nou.