Nu pot adăuga unități la contul meu de utilizator. Mi se afișează caseta pop-up „Nu se poate adăuga unitatea la contul tău”. Ce fac acum?

Verifică dacă data setată în interfața cu utilizatorul a unității este corectă. Dacă data nu este corectă, gateway-ul de rețea nu va putea configura o conexiune securizată cu cloudul și înregistrarea va eșua.

Pentru a verifica data unității, accesează ecranul de setări al unității din aplicație.

  • Selectează unitatea din dreapta din ecranul de prezentare a unităților.
  • Selectează „pictograma roată dințată” din colțul din dreapta sus.
19.jpg

BRP069A6x:

  • Poți seta data numai din interfața cu utilizatorul a unității.

DRGATEWAYAA:

  • Poți seta data în aplicația Daikin Residential Controller. În aplicație, selectează „Dată și oră”, modifică data și ora corecte și confirmă pentru a trimite aceste valori de dată și oră la termostatul de cameră al centralei termice.