Skip to main content

Nu pot adăuga unități la contul meu de utilizator. Mi se afișează caseta pop-up „Nu se poate adăuga unitatea la contul tău”. Ce fac acum?

Verifică dacă data setată în interfața cu utilizatorul a unității este corectă. Dacă data nu este corectă, gateway-ul de rețea nu va putea configura o conexiune securizată cu cloudul și înregistrarea va eșua.

Pentru a verifica data unității, accesează ecranul de setări al unității din aplicație.

  • Selectează unitatea din dreapta din ecranul de prezentare a unităților.
  • Selectează „pictograma roată dințată” din colțul din dreapta sus.

BRP069A6x:

  • Poți seta data numai din interfața cu utilizatorul a unității.

DRGATEWAYAA:

  • Poți seta data în aplicația Daikin Residential Controller. În aplicație, selectează „Dată și oră”, modifică data și ora corecte și confirmă pentru a trimite aceste valori de dată și oră la termostatul de cameră al centralei termice.

Află mai multe detalii

Ai nevoie de suport?

Vrei să iei legătura cu noi?

Află mai multe detalii

Ai nevoie de suport?

Vrei să iei legătura cu noi?

Află mai multe detalii

Ai nevoie de suport?

Vrei să iei legătura cu noi?

Vrei să iei legătura cu noi?

Citeşte blog-ul nostru

Inspiră-te din referințe