Skip to main content

Încerc să adaug o unitate la contul meu, dar aplicația eșuează în continuare. Ce pot să fac?

În cazuri rare, aplicația nu va putea înregistra unitatea și nici nu o va putea adăuga la contul de utilizator. În astfel de cazuri, verifică următoarele puncte:

a. Verifică dacă ești conectat la internet.

b. Încearcă din nou.

c. Dacă problema persistă, contactează instalatorul sau departamentul de service Daikin.

Atunci când încerci din nou să adaugi unitatea la contul de utilizator, aplicația îți poate comunica că unitatea este „deja adăugată la un alt cont de utilizator”. Nu este nicio problemă, acest lucru nu s-a întâmplat deja în cloud. Cu toate acestea, va trebui să dezasociezi unitatea înainte de a încerca din nou să o adaugi.

Dacă serverul DNS primar nu este disponibil, gateway-ul de rețea nu se va putea conecta la cloud/internet. Gateway-ul de rețea nu va utiliza niciodată serverul DNS secundar.

Dacă ești un utilizator beta sau ești implicat în testare, verifică dacă gateway-ul de rețea și aplicația utilizează același mediu cloud.

Află mai multe detalii

Ai nevoie de suport?

Vrei să iei legătura cu noi?

Află mai multe detalii

Ai nevoie de suport?

Vrei să iei legătura cu noi?

Află mai multe detalii

Ai nevoie de suport?

Vrei să iei legătura cu noi?

Vrei să iei legătura cu noi?

Citeşte blog-ul nostru

Inspiră-te din referințe