Încerc să adaug o unitate la contul meu, dar aplicația eșuează în continuare. Ce pot să fac?

În cazuri rare, aplicația nu va putea înregistra unitatea și nici nu o va putea adăuga la contul de utilizator. În astfel de cazuri, verifică următoarele puncte:

a. Verifică dacă ești conectat la internet.

b. Încearcă din nou.

c. Dacă problema persistă, contactează instalatorul sau departamentul de service Daikin.

34_0.jpg
34_1.jpg
34_2.jpg

Atunci când încerci din nou să adaugi unitatea la contul de utilizator, aplicația îți poate comunica că unitatea este „deja adăugată la un alt cont de utilizator”. Nu este nicio problemă, acest lucru nu s-a întâmplat deja în cloud. Cu toate acestea, va trebui să dezasociezi unitatea înainte de a încerca din nou să o adaugi.

34_3.jpg
34_4.jpg

Dacă serverul DNS primar nu este disponibil, gateway-ul de rețea nu se va putea conecta la cloud/internet. Gateway-ul de rețea nu va utiliza niciodată serverul DNS secundar.

Dacă ești un utilizator beta sau ești implicat în testare, verifică dacă gateway-ul de rețea și aplicația utilizează același mediu cloud.