Skip to main content

Am adăugat o unitate la contul meu de utilizator, dar după un interval de timp (cel puțin 15 minute), aplicația a comunicat că unitatea este offline și nu o mai pot controla în acest moment. Ce pot să fac?

Verifică dacă data și ora de pe interfața cu utilizatorul a unității nu diferă cu cel puțin 15 minute față de cele pe de dispozitivul mobil. Dacă diferă cu peste 15 min, aplicația va indica unitatea ca fiind offline.

Pentru a readuce unitatea online, efectuează una din următoarele acțiuni:

  • Verifică dacă conexiunea Ethernet este prezentă și funcționează.
  • Verifică dacă ledurile gateway-ului de rețea afișează un ritm ( 1 – 1 – 0 ) alternat cu ( 1 – 1 – 1 ).
  • Repornește gateway-ul de rețea și componentele rețelei.

Află mai multe detalii

Ai nevoie de suport?

Vrei să iei legătura cu noi?

Află mai multe detalii

Ai nevoie de suport?

Vrei să iei legătura cu noi?

Află mai multe detalii

Ai nevoie de suport?

Vrei să iei legătura cu noi?

Vrei să iei legătura cu noi?

Citeşte blog-ul nostru

Inspiră-te din referințe