Verifică dacă data setată în interfața cu utilizatorul a unității este corect configurată. Dacă data nu este corectă, gateway-ul de rețea nu va putea configura o conexiune securizată cu cloudul și nu vei putea adăuga unități la contul de utilizator.
Poți adăuga cel mult 60 de unități la un singur cont de utilizator. Pentru a adăuga o unitate la cont, verifică dacă dispozitivul mobil este conectat la aceeași rețea la care este conectată și unitatea. Verifică dacă unitățile pe care vrei să le adaugi la cont sunt vizibile în aplicație.
1. Apasă butonul de adăugate (semnul plus). Dacă este prima unitate pe care o adaugi, poți apăsa și pe „Hai să adăugăm prima unitate!”.
2. Selectează unitatea pe care dorești să o adaugi.
3. Urmează instrucțiunile din aplicație.


Dacă unitatea nu este enumerată în secțiunea „Unități noi în rețea”, verifică dacă:
- Dispozitivul mobil este conectat la aceeași rețea la care este conectată unitatea.
- Inițializarea gateway-ului de rețea s-a finalizat.