Skip to main content

Produsele Daikin sunt proiectate la cele mai înalte standarde, dar dacă ai nevoie de ajutor, rețeaua noastră de tehnicieni de service este mereu acolo pentru tine.

 

Dacă echipamentul tău încă este în perioada de garanție, este important să intri în contact cu Partenerul tău Daikin prin care ai achiziționat produsul.

 

În cazul în care perioada de garanție s-a încheiat, poți intra în contact cu orice Partener Daikin din apropierea ta.

Asistență tehnică

Partenerii noștri certificați cunosc toate detaliile despre produsele Daikin

Pictogramă a unui bărbat

Tehnicienii sunt bine instruiți pentru a găsi o soluție la orice problemă

Pictogramă cu pocnitul degetelor

Ai siguranța că unitatea ta continuă să funcționeze cât mai eficient posibil

Pictogramă a unui calendar

Experții Daikin te susțin

Partenerii noștri autorizați reprezintă primul punct de contact pentru reparații. Aceștia au o experiență vastă și pot apela de asemenea la tehnicienii echipei Daikin în cazul în care au nevoie de asistență suplimentară. O unitate care funcționează corespunzător înseamnă eficiență și economii maxime, atât pentru mediu, cât și pentru portofelul tău.

Un expert Daikin explicând instalarea

Mai multe informații

Sistemele Daikin sunt sigure, fiabile și ușor de utilizat. Însă, în cazul în care se afișează un cod de eroare pe unitate, contactează imediat partenerul Daikin certificat prin care ai realizat achiziția și montajul. Acesta te va ajuta și va remedia problemele pe care le poți întâmpina, cât mai repede posibil.

Da, partenerul Daikin certificat prin care ai realizat achiziția și montajul este contactul principal pentru reparații. În cazul în care garanția echipamentului tău s-a încheiat și partenerul tău Daikin nu este disponibil, poți accesa Harta Daikin pentru a vedea toți partenerii din apropiere care pot efectua reparații la unitatea ta.

În cazul în care problema este acoperită de garanție, reparația este gratuită. Cu toate acestea, în cazul în care este o problemă care nu este acoperită de condițiile garanției, costurile de reparație nu vor fi incluse.

Daikin colaborează cu parteneri certificați și de încredere, pe întregul teritoriu al țării. Accesează pagina harta interactivă pentru a găsi cel mai apropiat partener. Împreună veți putea stabili o vizită la domiciliu pentru a discuta proiectul tău și a înțelege nevoile tale pentru a-ți putea sugera cea mai bună soluție pentru casa în care locuiești sau pentru locul tău de muncă.

Îți recomandăm să contactezi Partenerul tău Daikin pentru orice tip de intervenție necesară. Partenerul prin care ai realizat achiziția echipamentului este responsabil pentru garanția acestuia și îți poate oferi suportul de care ai nevoie. Dacă sistemul tău nu se mai afla în perioada de garanție, poți intra în contact cu orice Partener Daikin din apropierea ta accesând Harta Daikin.

Bărbat utilizând o aplicație pentru a controla soluția de încălzire

Aplicația Onecta

Poți să utilizezi aplicația Onecta pentru a controla climatul interior din orice locație, dar și să contactezi tehnicienii de service pentru asistență, reparații sau recomandări.