Skip to main content

Suntem alături de tine la fiecare pas. Descoperă garanția și suportul practic.

Solicită înregistrarea echipamentului în Stand By Me
Contactează Partenerul Daikin pentru întreținerea sistemului
Programează o intervenție pentru constatarea și remedierea erorilor
Experții Daikin sunt alături de tine

Servicii

Familia de produse Daikin

Garanție

Asigură orice aparat de aer condiționat sau pompă de căldură Daikin Altherma cu o garanție suplimentară de până la 5 ani, pentru o liniște de durată și expertiză la îndemână, oricând este nevoie

Familia de produse Daikin

Întreținere

Oferă-i produsului Daikin îngrijirea pe care o merită. Intră în contact cu Partenerul tău Daikin pentru a programa mentenanța echipamentului. Economisește bani, prelungește durata de utilizare a produsului și bucură-te de o liniște de durată.

Serviciul Daikin Stand By Me

Stand By Me

Tot ce trebuie să știi despre produsele tale și despre garanția acestora într-o singură platformă ușor de accesat.

Aplicațiile Daikin - locuința conectată

Aplicații și conectivitate

Aplicațiile și platformele unice au fost concepute pentru a-ți oferi îndrumare pentru fiecare etapă a călătoriei tale alături de Daikin.

Asistență tehnică la fața locului

Asistență tehnică

Produsele Daikin sunt proiectate la cele mai înalte standarde, dar dacă ai nevoie de ajutor, rețeaua noastră de Parteneri Daikin este mereu acolo pentru tine.

Asistență Daikin - Serviciul Clienți

Rețeaua de parteneri

Rețeaua de instalatori de încredere și calificați stabilește standardul pentru servicii de instalare profesionale și fiabile, care depășesc așteptările clienților.

Curios să afli mai multe?

Mai multe informații

Da. Este recomandat să intri în contact cu acesta pentru servicii de întreținere și mentenanță. Îți recomandam în special să programezi o astfel de intervenție în afara sezonului de vârf, când timpul de așteptare poate ajunge la câteva săptămâni sau chiar o lună, din cauza numărului ridicat de solicitări.

La achiziția unei unități de la Daikin, partenerul autorizat îți poate propune un contract de întreținere. Acest lucru este valabil în special în cazul păstrării garanției extinste.

Îți recomandăm să contactezi Partenerul tău Daikin pentru orice tip de intervenție necesară. Partenerul prin care ai realizat achiziția echipamentului este responsabil pentru garanția acestuia și îți poate oferi suportul de care ai nevoie. Dacă sistemul tău nu se mai afla în perioada de garanție, poți intra în contact cu orice Partener Daikin din apropierea ta accesând Harta Daikin.

Prin înregistrarea unității, Partenerii Home Comfort Expert îți pot extinde garanția până la 5 ani. De asemenea, poți accesa informațiile despre produs și garanție, cât și detaliile de contact ale partenerul tău Daikin. Platforma îți oferă atât ție cât si partnerului notificări cu privire la realizarea mentenanței periodice și facilitează chiar si o posibilă diagnosticare de la distanță a erorilor echipamentului.

Dacă ai un dispozitiv Apple, accesează App Store. Dacă ai un dispozitiv Android, folosește Google Play. Caută aplicația Onecta pentru a o descărca și instala pe dispozitiv. După instalare, deschide aplicația Onecta și poți începe să te bucuri de controlul climatului casei tale din orice locație.

Nu ai găsit ceea ce căutai?