image1 (1).jpeg

Cum arată experiența Daikin prin ochii unui client mulțumit

image2.jpeg

În vara anului trecut, Marius a achiziționat, pentru prima dată, un sistem de aer condiționat Daikin, prin intermediul unui partener Home Comfort Expert din București. A fost extrem de încântat de alegerea făcută, mai ales că noul aparat de aer condiționat a venit într-un moment important pentru familia lor: soția lui era însărcinată.

Mai mult, Marius a completat chestionarul de satisfacție din cadrul acțiunii “Sunt un client mulțumit”, iar în urma tragerilor la sorți a fost desemnat câștigătorul unei tablete Apple iPad.

Ne-am întâlnit cu Marius și soția lui într-o zi călduroasă de la începutul lunii iunie pentru a ne împărtăși experiența lor cu Daikin. Tânăra familie ne-a întâmpinat cu înghețată, o atmosferă răcoroasă, multă voie bună și chef de povestit. Rezultatul îl găsiți în rândurile următoare. 

Daikin: Cum v-ați decis să alegeți un sistem Daikin?

Marius: De fapt, totul a pornit de la necesitatea de a cumpăra un aer condiționat. Soția mea era în primele luni de sarcină și nu suporta niciun miros venit din exterior, iar acest lucru însemna să stăm cu geamurile închise atunci când eram acasă. Următoarea etapă a fost să îmi întreb colegii și cunoscuții ce branduri îmi recomandă. Unii mi-au zis Daikin, fără să stea pe gânduri, iar atunci am început documentarea.

Principala sursă de informare a fost site-ul Daikin, care mi s-a părut user-friendly, ajutându-mă să găsesc răspunsuri la întrebările mele. Cu ocazia aceasta, am aflat că Daikin este producător de sisteme de climatizare de aproape 100 de ani și sunt specializați în domeniu, iar acest aspect a cântărit foarte mult, fiind pentru mine o garanție a calității produselor. Apoi am citit câteva review-uri și m-am convins destul de repede că nu are rost să pierd timpul. Am zis: “Gata, e ce trebuie!” :) Tot de pe site-ul Daikin am aflat că există un partener premium (Home Comfort Expert) în apropierea casei noastre, așa că m-am dus direct la ei cu modelul pe care îl alesesem.

Daikin : Care au fost cele mai importante criterii pe care le-ați luat în calcul înainte de achiziție?

Marius: Când am ajuns la dealer-ul Daikin, mă interesau două lucruri: costul (dacă este mai avantajos decât cel oferit de retailerii online. Și da, am primit un preț mai bun) și cât de repede se poate face montajul. Având în vedere că soția mă ținea cu geamurile închise, aveam nevoie de un aparat de aer condiționat în cel mai scurt timp posibil. Ieri, dacă se putea. :)

Partenerii Daikin m-au asigurat că în cel mult trei zile noul aparat își va face treaba la noi acasă. Și așa a și fost! Am fost la ei marți, iar vineri la ora 11:00 echipa de montaj deja se apucase de treabă. Fericirea era maximă, știind că urmează, în sfârșit, un weekend liniștit.

Daikin: Cum a fost experiența cu partenerul Daikin? Ce ați apreciat în interacțiunea cu ei?

Marius: În primul rând, am apreciat faptul că modelul ales s-a încadrat în bugetul pe care îl aveam disponibil. Însă, cele mai importante aspecte se referă la promptitudine și la faptul că și-au respectat angajamentul. Mi-au spus că vineri voi avea aparatul montat și așa a fost. Recunosc, în disperarea mea, eram puțin sceptic și ținând cont ca eram în plină vară, mă așteptam să existe întârzieri în privința montajului. Dar am fost extrem de plăcut suprins de rapiditatea lor.

De asemenea, profesionalismul echipei de montaj mi-a demonstrat seriozitatea brandului. Până la urmă, experiența mea cu Daikin era la început, încă nu testasem produsul și nu știam ce îmi poate oferi, iar ei reprezentau un prim contact cu brandul. Și totul a fost “ca la carte”. Mai mult decât atât, am fost uimit să văd că se ocupă și de curățenie după montaj. Mi s-a părut o treabă excelentă și chiar mă întrebam dacă alte branduri au o astfel de politică internă. Practic, când soția mea a ajuns acasă, nu doar că era o temperatură ideală cu geamurile închise, dar era și ordine în camera în care tocmai se instalase aparatul.

În plus, echipa de montaj a fost foarte amabilă și mi-a oferit toate informațiile despre aparat, mi-a arătat care sunt pașii de instalare a aplicației Daikin Online Controller și chiar mi-a prezentat acțiunea “Sunt un client mulțumit”, în cadrul căreia, de altfel, am și câștigat tableta. 

image3.jpeg

Daikin: Ce vă place cel mai mult la noul aparat?

Marius: În primă fază, cel mai mult mi-a plăcut faptul că acest aparat a contribuit la starea de bine a soției mele. Altfel spus, rezultatul acestei achiziții a fost o soție fericită și mai târziu, un copil liniștit. :)

Lăsând gluma la o parte, sunt foarte mulțumit de eficiența sistemului. Uitându-mă la consumul de energie, pentru folosirea zilnică, timp de 4-5 ore, la o temperatură constantă de 24 de grade, costurile la energie au crescut cu doar 15% într-o lună. Iar pentru mine este mai mult decât perfect, mai ales dacă mă raportez la alte electrocasnice, cum ar fi cuptorul electric, care are un consum mult mai mare de energie. Un alt beneficiu pentru noi este reprezentat de funcționarea silențioasă, care ne permite să îl lăsăm în funcțiune și noaptea sau atunci când fetița noastră doarme.

Știu că are și alte funcții inteligente, însă recunosc că nu am reușit să le testez pe toate. Un exemplu este aplicația Daikin Online Controller, pe care nu am folosit-o până acum, dar pe care mi-am propus să o testez vara aceasta. 

Daikin: Ați schimba ceva la aparatul vostru de aer condiționat?

Marius: Nu, absolut nimic. Nu văd ce sau de ce aș schimba ceva la un produs care mă mulțumește. De altfel, ne propunem să ne mutăm la casă în viitorul apropiat și cu siguranță vom rămâne tot la Daikin, mai ales că acum știm că ne putem baza pe profesionalismul partenerilor și ne putem duce cu încredere către ei pentru a ne ajuta să alegem cea mai bună soluție. De asemenea, luăm în calcul și achiziționarea unui purificator/umidificator de la Daikin, care să funcționeze în permanență în camera fetiței noastre.