
Vara a venit și a trecut, iar sezonul rece a început oficial, dar înainte de a vă face comod pentru lunile reci, mai aveți ceva de rezolvat: pregătiți-vă pompa de căldură pentru iarnă.
După ce ați decis să investiți și să instalați o pompă de căldură, unitatea trebuie corect întreținută pentru a-i asigura performanța fiabilă și longevitatea. Programarea unei simple vizite pentru întreținere și reparații este mereu recomandată înainte de schimbările sezoniere semnificative (respectiv, de la vară la iarnă). La urma urmei, nimeni nu dorește să se trezească într-o dimineață friguroasă de iarnă și să descopere să sistemul de încălzire nu funcționează, iar pentru cei cu copii mici sau pentru rezidenții în vârstă o locuință friguroasă este mai mult decât doar neplăcută. Dacă respectați calendarul lucrărilor, problemele mai grave pot fi rapid rezolvate, iar reglajele pot fi realizate fără alte bătăi de cap.
Ce sunt lucrările de întreținere și reparații pentru pompele de căldură?
Lucrările de întreținere preventive planificate vă pot ajuta să asigurați faptul că pompa dumneavoastră de căldură funcționează corect și eficient, ajutându-vă să reduceți factura de energie și emisiile de CO2, în timp ce vă mențineți locuința călduroasă, indiferent de temperaturile scăzute de afară.
Acestea de obicei includ:
· Curățarea schimbătoarelor de aer
· Verificarea nivelurilor de agent frigorific
· Inspectarea pieselor auxiliare și rulmenților ventilatorului
· Controlul vibrațiilor și consumului actual al compresorului
· Verificarea încălzitorului cu jgheab pentru scurgere și a încălzitorului compresorului
· Controlul gazelor fluorurate
· Verificarea stării termoizolației
· Asigurarea faptului că schimbătorul de aer nu este înfundat
· Curățarea filtrelor de apă
· Verificarea și strângerea îmbinărilor cu șuruburi
· Actualizarea software-ului
· Verificarea operațiunilor unității cu ajutorul programului de diagnoză
· Verificarea și testarea supapelor de siguranță
· Controlul reglării și preciziei măsurătorilor senzorilor de temperatură
Specialiștii în lucrări de întreținere și reparații, precum cei de la Daikin, se prezintă îndeajuns de bine pregătiți încât să evite vizitele repetate și întreruperile suplimentare. Aceștia vă vor pune la dispoziție rapoarte clare și detaliate privind ciclul de viață, care vor indica ce nevoi viitoare trebuie avute în vedere, cu mult timp înainte.
Avantajele lucrărilor de întreținere planificate
Confort
Planificați-vă vizitele în avans, în funcție de propriul program. Cu un calendar de întreținere și reparații clar vă puteți planifica eficient timpul și costurile.
Siguranță îmbunătățită
Dacă o unitate de încălzire nu funcționează optim pentru o perioadă lungă de timp, poate deveni periculoasă. Lucrările de întreținere periodice asigură faptul că unitatea funcționează în siguranță și respectă reglementările și cerințele locale.
Reducerea costurilor
Întreținerea va fi mereu mai ieftină decât lucrările de reparații ad-hoc. Lucrările de întreținere preventive vă permit să planificați din timp, iar modelul nostru clar și transparent de stabilire a prețurilor vă permite să vă planificați cheltuielile în avans.
Respectarea legislației
Stați liniștit știind că unitatea dumneavoastră de încălzire este întreținută și reparată în conformitate cu toate reglementările și cerințele legale.
Cum puteți organiza lucrările de întreținere planificate
Daikin Cares oferă contracte pentru 3 niveluri diferite de servicii de întreținere, care răspund tuturor nevoilor dumneavoastră. Pachetele de servicii de asistență sunt disponibile tuturor deținătorilor de sisteme de încălzire Daikin.
Verificarea gazelor fluorurate („F-Gas Care”) este un serviciu de inspecție care acoperă cerința minimă privind respectarea cerințelor legislației actuale și pentru asigurarea faptului că unitatea dumneavoastră nu are impact asupra climei.
Asistența preventivă („Preventive Care”) este un serviciu cuprinzător care include toate verificările de sistem și de siguranță și testarea emisiilor, pentru a asigura faptul că unitatea dumneavoastră de încălzire funcționează eficient, cu cel mai recent software adaptat nevoilor dumneavoastră.
Asistența exclusivă („Exclusive Care”) asigură pachetul de servicii de asistență preventivă, dar și filtre de înlocuire, piese de rezervă și agent frigorific, alături de o extindere a garanției și, dacă este cazul, asistență în termen de 24 de ore.
Stand by me
Oferta de servicii Daikin include și platforma unică Stand by Me. Cu Stand by Me, clienții actuali ai Daikin pot beneficia de garanție extinsă pentru unități, alături de memento-uri pentru lucrările de întreținere și reparații, asigurând faptul că puteți răspunde mereu nevoilor în materie de reparații și întreținere.
Dacă nu v-ați înregistrat încă pe Stand by Me, contactați-vă instalatorul Daikin și informați-l că doriți să vă înregistrați.
Daikin Service depune permanent eforturi pentru a dezvolta servicii și soluții inteligente, care depășesc așteptările. Când profesioniștii noștri realizează lucrările de service pentru vremea rece în baza unui plan preventiv sau exclusiv, urmăresc asigurarea faptului că unitatea dumneavoastră de încălzire funcționează la cea mai bună performanță, astfel că vor verifica integritatea generală a unității, elementele de siguranță esențiale, precum și componentele individuale. Lucrările de întreținere planificate sunt cheia asigurării unei funcționări calitative, eficiente și ireproșabile a unității instalate. Pregătiți-vă pentru sezonul rece, reduceți facturile de energie și emisiile de CO2 și asigurați funcționarea silențioasă cu ajutorul serviciilor planificate de la Daikin.