Bruxelles, 16 septembrie 2024 – Daikin a sporit asistența online pentru instalatorii de produse rezidențiale prin extinderea Daikin Cloud Service (DCS) Residential pentru a include pompele de căldură aer-aer și unitățile split. Daikin Cloud Service Residential furnizează instalatorilor instrumentele necesare pentru a monitoriza și controla de la distanță setările unității clienților într-o gamă largă de parametri, permițând în același timp diagnoza și remedierea rapidă a problemelor de service.
DCS Rezidențial – conceput pentru instalatorii care oferă servicii pentru clienți excelente
Punerea la dispoziția instalatorilor a celor mai bune inovații, instrumente și servicii a fost întotdeauna esențială pentru misiunea Daikin. Introduse de Daikin, capabilitățile avansate de acces la distanță oferite de Daikin Cloud Service Residential permit instalatorilor și inginerilor să lucreze de oriunde. Aceștia sunt capabili să rămână în contact în timp ce monitorizează, reglează și controlează sistemele instalate 24/7 pentru a asigura un confort fiabil al casei și un consum optimizat de energie. Accesul online promovează analiza proactivă a defecțiunilor și optimizează timpii de intervenție pentru un service mai rapid și mai eficient.
Funcții și capabilități noi
Fiind un pionier în accesul de la distanță, DCS Residential este conceput pentru a crește eficiența service-ului în domeniul rezidențial, răspunzând în același timp principalelor nevoi de service ale instalatorilor. Funcționalitatea avansată oferă asistență în trei moduri:
- Setări de utilizator - Capacitatea de a accesa comenzile utilizatorului permite instalatorilor să monitorizeze și să ajusteze eficient setările de la distanță acolo unde apar probleme din cauza erorilor de setare, reducând nevoia de a face vizite la domiciliu.
- Setări la fața locului - Controlul asupra unei game cuprinzătoare de setări de la fața locului permite, de asemenea, instalatorilor să ajusteze setări mai avansate. Acestea includ, de exemplu, reglarea șemineelor, funcționarea tehnologiei „ochiului inteligent” de la Daikin și corecția țintită a temperaturii camerei.
- Captură și analiză a datelor - Cu 36 de puncte de date D-checker, plus capacitatea de a vizualiza până la două luni de istoric de date, instalatorii pot monitoriza continuu informațiile critice pentru unitățile rezidențiale. O nouă funcție de vizualizare cu un nou afișaj grafic și disponibilitatea codurilor de eroare ajută la simplificarea analizei tendințelor și permite identificarea mai rapidă a problemelor.
Beneficii clare
DCS Residential oferă avantaje atât pentru instalatori, cât și pentru clienții lor:
- Problemele simple fără defecte de produs și de componente, care reprezintă peste jumătate din apelurile clienților, pot fi rezolvate rapid prin adaptarea online a setărilor de utilizator și de la fața locului.
- Pentru scenarii mai complexe care necesită o vizită la domiciliu, monitorizarea de la distanță permite planificarea și comandarea în avans a pieselor. Acest lucru are ca rezultat o întreținere mai rapidă și, cel mai adesea, eliminarea necesității de vizite repetate.
- Prin reducerea deplasărilor, monitorizarea de la distanță eliberează instalatorii și crește capacitatea de instalare disponibilă. Acest lucru creează mai multe oportunități de a identifica și ajuta noi clienți.
- Răspunsul rapid de service și asistența de specialitate oferite de DCS Residential sunt apreciate de clienți. Ajută într-o varietate de moduri: pentru a promova loialitatea clienților, pentru a construi o reputație puternică și pentru a crea noi oportunități de comenzi prin recomandări.
Prezentare beneficiilor Daikin Cloud Service Residential
Hiroshi Nishihara, General Manager – Service & Solutions, Daikin Europe
„Daikin Cloud Service Residential a fost bine primit de instalatori și de clienții lor. Este o parte esențială a asistenței pentru produse pe care o furnizăm și ne dă un diferențiator cheie pe piață. Suntem încântați să ne extindem portofoliul de monitorizare de la distanță pentru a ajuta instalatorii autohtoni să-și gestioneze și să-și dezvolte afacerile.”
Despre Daikin Europe N.V.
Grupul Daikin Europe este principalul furnizor de tehnologii de încălzire, răcire, ventilație, purificare a aerului și refrigerare (HVAC-R) din Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA). Compania proiectează, produce și furnizează clienților un portofoliu larg de produse, servicii de întreținere, precum și soluții la cheie pentru aplicații rezidențiale, comerciale și industriale. Până în prezent, Daikin Europe are peste 13.800 de angajați în peste 59 de filiale. Are 14 fabrici de producție în EMEA: Austria, Belgia, Emiratele Arabe Unite, Germania, Italia, Regatul Unit, Republica Cehă, Spania și Turcia. Cu sediul în Oostende (Belgia) de peste 50 de ani, grupul Daikin Europe este o filială a grupului global Daikin Industries.
Despre Daikin Industries Ltd.
Daikin Industries este lider mondial în tehnologia pompelor de căldură, a aerului condiționat și a filtrării aerului, cu peste 98.000 de angajați. Fondat în Osaka în 1924, este singurul producător din lume care dezvoltă și produce intern echipamente HVAC-R, precum și compresoare și agenți frigorifici. Daikin a fost desemnată una dintre primele 100 de companii cele mai inovatoare din lume de către Clarivate (Regatul Unit) și LexisNexis (SUA), recunoscută pentru poziția sa de lider în cercetarea tehnologică și brevetele de proprietate intelectuală. Pentru anul fiscal 2023, Daikin a raportat un rezultat record al vânzărilor de 28 de miliarde EUR (1 aprilie 2023 – 31 martie 2024).
Citește mai multe accesând www.daikin.eu și www.daikin.com.
Persoană de contact pentru mass-media pentru Daikin Europe N.V.
Kevin Viader – e-mail: viader.k@bxl.daikineurope.com